AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURUSU İÇİN;
1- İLK OLARAK, ÇALIŞMALARINIZI YÖKSİS'E GİRİLİR.
(YÖKSİS Girişi için TIKLAYINIZ.) (YÖKSİS Bilgi Girişi için Yardımcı Doküman için TIKLAYINIZ.)
2- YÖKSİS BİLGİ GİRİŞİ SONRASI, YÖKSİS'TEN AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU BELGENİZİ BİLGİSAYARINIZA İNDİRİLİR.
(YÖKSİS Teşvik Başvuru Belgesi indirme Adımları görseli için TIKLAYINIZ.)
3- ÜBYS Öğretim Elemanı kullanıcı adı gurubu ile giriş yapılır.
(ÜBYS Öğretim Elemanı ile Giriş Görseli için TIKLAYINIZ. )
4- ÜBYS sol menüden Akademik Performans Bilgi Sistemi -> Bilgi Girişi menülerinden Akademik Teşvik Başvuru ekranına ulaşılır.
(Akademik Teşvik Başvuru Ekranı görseli için TIKLAYINIZ.)
5- YÖKSİS- ÜBYS Entegrasyonu yapılır. (Bu işlem bir kez yapılması gereken işlemdir. Daha önce yapıldı ise gerek yoktur.)
(YÖKSİS -ÜBYS Entegrasyonu Yardım Doküman için TIKLAYINIZ. )
6- Akademik Teşvikte Kullanacağınız Çalışmaların ÜBYS'ye aktarılması ve Teşvik Başvurusu için hazırlanması işlemi yapılır.
(6. Maddede yer alan işlemler Yardım Dokümanı için TIKLAYINIZ.)
Akademik Teşvik Başvurusunda kullanacağınız çalışmalarınızın faaliyet türüne göre gerekli olan destekleyici belgeler ( Sunulacak Belgeler) için TIKLAYINIZ.
7- Başvuru Sonrası Başvuru sırasında yüklenmiş olan YÖKSİS Belgesi ve Akademik Teşvik Başvuru Dilekçesi EBYS de elektronik imza ile imzalanır:
(Başvuru Belgeleri imzalama aşaması Yardım Doküman için TIKLAYINIZ. )
8- Başvurunuzun tamamlandığından emin olmak için Başvuru Durumunu Kontrol edilir.
(Başvuru durum kontrol Yardım Dokümanı için TIKLAYINIZ. )